Reklamacje
Spis treści

     


    Reklamacje



    UWAGA!

    W przypadku zakupów w salonach naszych sieci do zwrotu/wymiany towaru będzie wymagany dowód zakupu w celu potwierdzenia nabycia produktu w naszych sklepach natomiast na towary zakupione w sieci naszych sklepów internetowych nie jest wymagane przedstawienie dokumentu zakupu ponieważ każda sprzedaż jest rejestronawa personalnie przez system sprzeadżowy naszych sklepów internetowych.


    Uszkodzenia przesyłki w transporcie

    Odbierając przesyłkę sprawdź stan opakowania produktu. Upewnij się, że taśmy oraz pudełko nie są uszkodzone, obejrzyj i sprawdź produkt, czy nie jest uszkodzony oraz czy jest kompletny i nienaruszony. Jeżeli znajdziesz uszkodzenia lub stwierdzisz braki: 

     

    1. Sporządź na miejscu, w obecności kuriera/dostawcy, protokół szkody. Zapisz w nim braki uszkodzenia, jakie dostrzegłeś, oraz datę i godzinę dostawy. Zażądaj podpisania protokołu i sam umieść na nim swój podpis. Nie przyjmuj przesyłki, która posiada widoczne uszkodzenie opakowania.
    2. Skontaktuj się z naszym sklepem internetowym wypełniając formularz ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO( dostępne po zalogowaniu).
      UWAGA: Zgłoszenia wysłane za pomocą formularza będą rozpatrywane dużo sprawniej, co pozwoli zminimalizować czas ich obsługi

    Naprawy gwarancyjne


    Jeżeli po rozpoczęciu użytkowania produktu okazało się, że działa on wadliwie albo nie działa wcale, masz prawo skorzystać z gwarancji producenta. Skontaktuj się z najbliższym salonem modelarskim naszej sieci. Listę punktów znajdziesz  na naszej stronie w dziale informacje.
    Możesz także zgłosić reklamację w sklepie internetowym wypełniając formularz zgłoszenia. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą niezwłocznie w celu ustalenia dalszego postępowania. 


    Odstąpienie od umowy


    Zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z późn. zm.), w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu dokonanego w naszym sklepie, bez podania przyczyny.

    Przykładowe postępowanie w ramach ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

    Uwaga!!!

    Dotrzymanie niżej wymienionych punktów nie staje się warunkiem aby skutecznie odstąpić od umowy

    • Powiadom nas o zaistniałym fakcie wypełniając formularz  zgłoszenia reklamacyjnego.
    • Wydrukuj, wypełnij i podpisz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży.
    • Zapakuj sprzęt do oryginalnego pudełka, w którym go otrzymałeś lub opakowanie zastępcze w którym przedniot będzie bezpiecznie transportowany. Zwracany produkt podlega zwrotowi wtety jeżli będzie posiadał kompletne wyposażenie i akcesoria które stanowią jego zestaw. Części elektroniczne modeli (regulatory,serwa) nie mogą nosić śladów lutowania (końcówki przewodów).
    • Wyślij zwracany sprzęt, z dołączonym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, na adres siedziby naszego salonu/magazynu.



      Pobierz dokument zwrotu towaru

    Uwaga! Wyślij przesyłkę na własny koszt (nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem). Koszt przesyłki zostani Ci zwrócony.

     

    Zaufane Opinie IdoSell
    4.83 / 5.00 30 opinii
    Zaufane Opinie IdoSell
    2021-09-29
    Polecam !!!!!!
    2021-05-28
    Polecm !!!!!!.
    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij
    pixelpixelpixel